CONSTELATII SISTEMICE SI FAMILIALE
Conform Ordonanței de Urgență nr.34/2014, consumatorii au drepturi speciale în contractele încheiate cu profesioniști.
Orice client care achiziționează produse online de pe site-uri ale S.C. M & A Mind Design S.R.L. beneficiază de aceste drepturi.
Clientul poate denunța contractul la distanță în termen de 14 zile de la achiziție.
Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant. Se utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.
Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-urile s.c. M & A Mind Design s.r.l. Nu se adreseaza clientilor care au beneficiat de consultanta completa, deplasari la domiciuliu/proiect/lucrare, proiecte dialux, monstre etc.
Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
Obligaţiile care revin profesionistului in cazul retragerii:
Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului. Inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata şi, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu dispozitiile legii.
Profesionistul ramburseaza sumele menţionate prin OP in contul IBAN furnizat de catre consumator fara a fi in sarcina consumatorului plata de comisioane necesare rambursarii.
Fara a aduce atingere primului paragraf al prezentei sectiuni, profesionistul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare. In cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de profesionist.
Cu excepţia cazului in care profesionistul s-a oferit sa recupereze el insuşi produsele, in cazul contractelor de vanzare, profesionistul poate amana rambursarea. Acest lucru pana la data recepţionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre profesionist, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Obligaţiile consumatorului in cazul retragerii
Conform Ordonantei nr. 34/2014, consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor. Cu excepţia cazului in care profesionistul accepta sa suporte acele costuri sau in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de consumator.
In cazul contractelor in afara spaţiilor comerciale
In cazul carora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul incheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa daca produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate in mod normal prin poşta.
Produsele trebuiesc sa fie returnate in stare buna si in ambalajele originale.
Exceptari de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere, in ceea ce priveşte contractele la distanţa şi contractele in afara spaţiilor comerciale urmatoarele:
– contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor,daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului şi dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunoştinţa de faptul ca işi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre profesionist;
– furnizarea de produse sau servicii al caror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiara. Aceste fluctuatii nu pot fi controlate de profesionist şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
– furnizarea de produse confecţionate dupa specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
– furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sanataţii. Totodata din motive de igiena şi care au fost desigilate de consumator;
Contracte
– contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparaţie sau de intreţinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
– contractele incheiate in cadrul unei licitaţii;
Daca aveti nelamuriri privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email sau la unul din numerele de telefon afisate.
Afla mai mult DESPRE MINE
Regaseste-ti puterea interioara
Misiunea mea este aceea de a te spijini pentru a iti regasi puterea interioara. Alchimizand experientele de viata mai putin fericite, privindu-le dintr-o noua perspectiva mai apropiata de Sinele tau. Vei descoperi noi modalitati pentru a le gestiona si integra.
Alina Tomescu – consilier pentru dezvoltare personala, facilitator de constelatii sistemice si familiale, terapeut Reiki si Theta Healing
Ești în căutarea unui spațiu de creștere personală și conexiune autentică? Bine ai venit în comunitatea mea! Aici, îți ofer un mediu sigur și placut pentru explorarea de constelatii sistemice si familiale. Vei găsi resurse, sfaturi și inspirație pentru transformare. Alătură-te nouă pentru a împărtăși călătoria, a învăța împreună și a crea legături puternice. Împreună, putem descoperi profunzimea vindecării personale și a relațiilor autentice. Intră în comunitatea mea acum și începe călătoria către o viață mai plină de conștientizare și împlinire!
Viziteaza pagina de Facebook pentru a lua contact cu intreaga comunitate din care fac parte, cu tipurile de terapie si tehnicile folosite.